duminică, 30 mai 2010

Kristen Stewart:Twitter'ul imi nenoroceste fiecare zi!

Kristen Stewart a aparut intr-un pictorial fashion in revista Flaunt si le-a acordat reporterilor de acolo un interviu in care a vorbit despre cat de greu e sa te descurci cand ai obtinut celebritatea la o varsta frageda.
„E frustrant sa fii mereu urmarita de 15 gangsteri nenorociti care se chinuiesc sa-ti faca poze. Ar face orice pentru o singura poza! As vrea s apot merge in fiecare zi pe platourile de filmare fara sa ma confrunt cu asa ceva”, a declarat actrita.
„Chiar nu e normal! E o tampenie! In America, faima e considerata mai importanta decat bogatia, decat fericirea, mai importanta decat orice si chiar nu e cazul sa fie asa. Eu stiam asta inainte de a fi celebra. Pentru mine era ceva clar. Nu inteleg cum cei din afara nu inteleg asta. Eu nu mi-am schimbat deloc parerea despre asta dupa ce am ajuns cunoscuta. Sunt exact asa cum credeam ca o sa fiu si inainte de a ajunge aici”, a mai spus ea.

In timpul interviului, un fan a intrat in cafenea si a rugat-o sa-i dea un atuograf, apoi a plecat politicos. „ Ma bucur ca nu a vrut sa facem si o poza. Ar fi postat-o apoi pe Twitter, paparazzi ar fi vazut unde sunt si ar fi venit aici sa-mi faca poze. Twitter-ul imi neneoroceste aproape fiecare zi! Tot felul de oameni cu care accept sa fac poze le posteaza apoi acolo si scriu texte de genul „Stau langa Kristen chiar acum!”. Stiu ca ei se bucura si se mandresc cu asta, e o lauda in mintea lor, dar pentru mine chestia asta reprezinta un dezavantaj”, a marturisit cea care ii da viata personajului Bella in trilogia „Twilight Saga”.
Mai mult, actrita a devenit chiar enervata de subiect in timpul conversatiei. „Ies uneori la o gustare si vad cum oamenii vorbesc la telefon sa spuna te miri cui „Tocmai am vazut-o pe Kristen Stewart!”... Imi vine sa iau fursecurile de pe masa si sa le arunc in ei! Imi vine sa le strig: „Inchide naiba telefonul si fa-ti rost de-o viata!”... E ca si cum te-ai holba la viata cuiva si ai intra cu bocancii fara sa fii invitat. Oricine poate face asta si nu e ok. Cumpara-ti un aparat foto si esti un paparazzi! Fa-ti cont pe Twitter si esti un informator! E foarte enervat!”, a spus ea.
In materialul de making-of al sedintei foto pentru Flaunt Magazine, Kristen a marturisit totusi ca ii place sa pozeze si i-a placut si ideea de pictorial avuta de cei de la revista.
sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room