sâmbătă, 1 mai 2010

Bill Condon a salutat fanii Twilight pe Facebook


"Salutari Twihards,Twifans,Twilight Mons,Team Edward,Team Jacob si Team Switzerland,

Voiam sa va salut si sa va spun ca abia astept filmarile "Breaking Dawn". Asa cum probabil ati auzit,Summit si Stephenie m-au primit calduros. Ei sunt cei care se ocupa ca filmele sa fie asa de bune.

Am citit "Breaking Dawn" de 2 ori, am vazutTwilight si New Moon de 2-3 ori,am toate 4 CD-urile in masina,am jurnalui lui Catherine,ghidurile ilustrate ale lui Mark Cotta Vaz si am si primul volum din Romanul Grafic pe biroul .Mi-am dat seama ca toata acestea abia daca imi ofera cailificativul de "nou-nascut" in aceasta lume in care voi traiti deja de cativa ani, dar ca barbat, trebuie sa incep de undeva.

La fel ca multi dintre voi, si eu am fost putin obsedat de vampiri in copilarie, cand urmaream serialul “Dark Shadows”.Dar asta nu a fost suficient petru a ma face interesat in a crea filme despre vampiri,desi,primele scenarii regii au crescut dintr-o pasiune de-a mea pentru filmele horror si thrillere.De la "Gods and Monsters",acum 13 ani ,asteptam cu nerabdare sa ma intorc la un film cu un iz gothic.

Lumea minunata creata de Stephenie a ajuns si la voi,iar eu nu pot sa imi imaginez un motiv pentru care nu ar ajunge. Pentru mine,personajele ei sunt si eterne,dar si foarte moderne. Bella,Edward,Jacob si celelalte personaje traiesc sentimente fundamentale si universale : sete,disperare,gelozie - care sunt toate dezvoltate in "Breaking Dawn". Acesta este ultimul capitol,dar intr-un sens pozitiv: nu doar intins in timp , dar si plin de sentimente cum ar fi emotia.

Sunt un mare admirator al actorilor principali ,si imi doream de mult sa pot lucra cu ei cand vor aduce in fata ecranului personajele indragite de voi la finalul calatoriei lor. Ce ar putea fi mai frumos si amuzant de atat?

Va rog sa nu ezitati sa puneti intrebari si comentarii pe pagina,iar eu voi face tot ce pot ca sa va raspund.Sper ca acesta sa fie prima dintre multele ocazii pe care le o sa le am sa vorbesc cu voi, inainte, sau chiar in timpul filmarilor. Sunt entuziasmat si recunoscator sa va am alaturi in aceasta calatorie fascinanta.

Bill Condon

P.S. : Raspunsul nr. 1 : Nu, nu vor exista numere muzicale."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room