vineri, 7 mai 2010

Eclipse e mult mai tare ca 'New Moon' si 'Twilight' la un loc


Oprah Winfrey, realizatoarea emisiunii 'The Oprah Winfrey Show', le-a oferit fanilor filmelor 'Twilight' o vizionare a ultimei ecranizari din serie, 'Eclipse'.

Filmul se va lansa oficial la sfarsitul lunii iunie, insa cativa fani norocosi, care au facut parte din publicul emisiunii realizate de Oprah, au reusit sa vada pelicula la o ecranizare secreta 'Eclipse'.

Cei care au reusit sa vada pelicula inainte de vreme, au intrat pe contul lor de Twitter, unde si-au dat cu parerea despre film. Puteti sa cititi mai jos sa vedeti ce au avut de spus despre al treilea film din seria 'Twilight' - unii chiar l-au descris ca fiind mai bun decat precedentele parti la un loc, 'New Moon' si 'Twilight'.

@Vivian_Ortiz "Eclipse a fost nemaipomenit! De-abia astept sa vad si versiunea finala! Cel mai bun film de pana acum."

@CristalVaca "Tocmai am vazut Eclipse, e al dracului de incredibil."

@JustSoJazzyDiva "OMFG Twilight Saga Eclipse e super tare!!! Le-a dat clasa la 'New Moon' si 'Twilight'!!! A fost MINUNAT!! DA!!!"

@Courtneex3 "Dumnezeule!!! Eclipse a fost absolut EXTRAORDINAR. Mai bun decat New Moon & Twilight la un loc!"

@Nicolediscogrll "Tocmai am vazut Eclipse. Oh Dumnezeule. E cel mai bun film pe care l-am vazut. Scenele de lupta, scenele de dragoste, oh dumnezeule. M-am tinut de maini tot flmul si am plans si omfg. Nu e adevarat ce se intampla. Te iubesc Oprah. Nu veti fi dezamagiti, iar scenele de dragoste sunt super fierbinti. M-a excitat un pic."

@TrendingJB "Tocmai am vazut Eclipse!! Super film. Asta e tot ce spun."

@twilightskittle "ECLIPSE: CEL MAI BUN film din toata seria! A fost mai intim decat celelalte…iar propunerea pe care i-a facut-o a fost foarte emotionanta."

@AlphieLJ "Am fost la ecranizarea Eclipse facuta de Oprah si tot ce se scrie pe Twitter este adevarat. Foarte tare!"

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room