miercuri, 12 mai 2010

Interviu cu Kristen Stewart ptr ELLE


n asteptarea lansarii filmului 'The Twilight Saga: Eclipse', pe care il puteti viziona in cinematografe incepand din 30 iunie, actrita Kristen Stewart a dezvaluit cateva lucruri intr-un interviu acordat revistei Elle.

Kristen nu e genul care saruta si spune:

"Nu m-as cobora in asa fel incat sa vorbesc despre relatiile in care sunt implicata. Oamenii spun 'Spune doar cu cine te intalnesti. Apoi lumea nu va mai face atata valva despre asta'. Si nu e asa! O sa ceara mai multe detalii".

K-Stew nu o vede pe K-Stew asa cum o vede presa pe K-Stew:

"Mi se pare amuzant cand ma duc pe scena sa primesc un premiu, iar ei cred ca sunt nervoasa, sunt ciudata, si nu ma simt comfortabil -- si chiar sunt -- numai ca sunt niste cuvinte urate pentru astfel de senzatii".

Kristen nu e deprimata pe covorul rosu:

"Oamenii spun ca sunt tot timpul o nenorocita. Si nu e vorba despre faptul ca sunt nenorocita, e vorba ca cineva tipa la mine…Eu, cateodata, trebuie sa ma abtin sa nu plang…e o reactie fizica la energia care iti este aruncata in fata."

K-Stew poate sa faca lucruri normale cand se intalneste cu fanii inraiti:

"E o nebunie! Odata ce afla cineva, trebuie sa pleci imediat de oriunde te-ai afla. Oamenii innebunesc. Odata cineva a ciocanit la camera mea de hotel si a cerut un foc, apoi a spus ca este un mare fan. Am fost ceva de genul 'Chiar ai nevoie de mine sa-ti aprind tigara? De unde ai stiut in ce camera ma gasesti?' Nu pot sa fiu eu insumi si chiar imi place sa fiu eu insumi."

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room