joi, 20 mai 2010

Intrebari si raspunsuri cu Jackson Rathbone


In timp ce Robert Pattinson si Taylor Lautner sunt prinsi in lumina reflectoarelor Twilight, colegul lor de platou Jackson Rathbone isi creaza cu maiestrie cariera de actor, producator si muzician. Am stat de vorba cu starul in devenire nu despre unul, ci doua dintre marile filme ale acestei veri. Mai intai, el reia rolul lui Jasper Hale in The Twilight Saga: Eclipse, iar apoi interpreateaza un rol in filmul lui M. Night Shyamalan The Last Airbender.

SNMag: Spune-ne despre rolul tau in The Last Airbender ...
Jackson Rathbone: Eu interpretez un razboinic tanar pe nume Sokka, care, impreuna cu sora sa, descopera un baiat misterios captiv in gheata, il eliberam si sfarsim cu misiunea de a salva lumea. Este o poveste fantastica ce provine din desenele animate Nickelodeon, iar acum a devenit o epopee fantezista reala.

SNMag: Ai avut de facut antrenamente sau a trebuit sa te pregatesti fizic pentru rol?
JR: Au fost doua luni bune de antrenamnete Kung Fu in LA si apoi am continuat antrenamentele in timpul filmarilor. Dar a fost foarte distractiv, mi-a placut la nebunie! Acesta este unul dintre lucrurile cu adevarat misto cand esti actor: esti platit pentru a invata Kung Fu!

SNMag: Ce fel de cascadorii a trebuit sa faci?
JR: In cea mai mare parte a fost lupta corp la corp. Personajul meu nu are abilitati speciale ... asa ca am avut o multime de scene de lupta cu adversari cu sabii si sulite si singura mea arma a fost bumerangul. Este un pic enervant, chiar si atunci cand este o sabie de plastic.

SNMag: Cum a fost experienta de a lucra cu M. Night Shyamalan?
JR: A fost uimitor. Al Saselea Simt este unul dintre thrillerele mele preferate si-mi plac si restul filmelor lui Night. Deci, m-am simtit grozav ca actor sa lucrez cu cineva pe care l-am admirat si respectat de-a lungul anilor.

SNMag: Care a fost reactia initiala, atunci cand ai fost distribuit in Twilight?
JR: Este o serie de romane grozava si Jasper are o poveste atat de ampla, asa ca am fost foarte incantat. Dar apoi au inceput sa ma sune verii mei, si ei au fost chiar mai incantati decat mine, astfel miza a fost ridicata - joc un personaj pe care familia mea il cunoaste si sunt incantati vazandu-ma cum il portretizez pe marele ecran.

SNMag: Ti-ai dat seama ca atunci a fost dat startul carierei tale?
JR: Cred ca intr-adevar mi-am dat seama cand am mers pe covorul rosu la premiera Twilight. Atunci a fost prima da acand mi-am zis ceva de genul: "Oh, wow, acesta va fi o noua experienta pentru mine.”


SNMag: Care este una dintre cele mai memorabile intalniri cu fanii?
JR: Filmam in Vancouver pentru New Moon, si eram la Starbucks. O multime de fani m-au inconjurat si asa am inceput sa semnez autografe si sa fac fotografii cu lumea, cand o femeie vine la mine cu un copil de 2 ani si, fara sa spuna un cuvant, imi pune in brate copilul si face 2 pasi inapoi pentru a face o fotografie. A fost putin ciudat, deoarece copilul se uita la mine ca si cand ar fi zis "Cine esti tu?" si eu ma uitam la copil "Imi pare rau, omule, nu am nici o idee despre ce se intampla aici". Ea a facut fotografia, si-a luat copilul inapoi si a plecat. Este un pic ciudat ca un strain sa-ti tranteasca un copil in brate.


SNMag: Vom vedea o noua latura a lui Jasper in Eclipse?
JR: Da, vom ajunge s-al vedem pe Jasper atunci cand el a fost om, in perioada razboiului civil. Asa am avut ocazia sa calaresc din nou - am crescut calarind asa ca a fost distractiv sa ma intorc la asta.

SNMag: Iti placeau filmele cu vampiri inainte de a fi distribuit Twilight?
JR: Am fost cu siguranta, un fan al genului pentru o lunga perioada de timp. Interviu cu un vampir este un film incredibil. Am iubit intotdeauna filmele cu Dracula. Si Nosferatu este un film frumos, bine realizat, din anii '20 care inca mai tine pasul, in opinia mea.

SNMag: Care este relatia ta cu restul echipei? Cum iti petreci timpul pe platoul de filmare?
JR: Este distractiv pentru ca noi interpretam rolurile unei familii, iar intoarcerea este ca o reuniune de familie. O multime dintre noi suntem muzicieni, precum si actori, si ne adunam intr-o camera ca sa cantam. Eu cant la chitara si muzicuta, Rob la chitara si voce sau Kristen la chitara.

SNMag: Care sunt actorii tai preferati?
JR: Tocmai ce termin catalogul lui Johnny Depp. Imi place stilul sau de a juca, este foarte organic, realist si foarte excentric, in acelasi timp. Clint Eastwood este cel mai tare. Si Jack Nicholson, imi place stilul lui.

SNMag: Spune-ne mai multe despre formatia ta 100 Monkeys ...
JR: Am avut 61 de reprezentatii, din 100, dintr-un tur al orasului, asa ca luam o mica pauza. Dar e ceva ce ne place sa facem. Am facut muzica de tot atata timp de cand sunt actor si ma simt privilegiat ca pot avea ambele cariere in acelasi timp. Unul dintre lucrurile pe care am incercat sa le obtin este integrarea in film si in muzica – eu, impreuna cu unul din membrii trupei, am produs un film care am si jucat, numit Girlfriend, iar trupa 100 Monkeys a compus muzica pentru film.

SNMag: Trebuie sa intreb: Ai o prietena?
JR: Nu, nu, eu sunt singur. Am o multime de lucruri de facut acum si imi e greu sa merg si doar la o intalnire. Dar asta nu inseamna ca nu caut. Asa ca, din cand in cand imi iau o zi libera si incerc sa merg la o intalnire ... sa gasesc o fata draguta la o cafenea sau ceva.

SNMag: Ce ne poti spune despre tatuaje?
JR: Am sase tatuaje in total. Planuiesc sa imi mai fac vreo doua in luna ce urmeaza . Cred ca urmatorul tatuaj va fi cu un citat din Cantec de dragoste al lui J. Alfred Prufrock, de TS Eliot. Este una din poeziile mele preferate.

SNMag: Ce alte filme sau proiecte ai in viitor?
JR: Sunt foarte incantat de introducerea filmului Girlfriend in circuitul festivalelor si demararea celor cateva proiecte cu compania mea de productie, Patchmo Entertainment. Sunt foarte emotionat sa trec in spatele camerei de filmat, sa produc si, sa speram, sa regizez in urmatorul an sau doi. E un moment cu adevarat interesant in viata mea . As prefera mai degraba sa lucrez decat sa dorm!

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room