luni, 28 iunie 2010

Interviu cu Robert,Kristen si Taylor


Vedetele celebrei francize s-au adunat sa vorbeasca despre noul film Twilight, Oprah, cariere, si (da!) despre sentimentele intense pe care le au unul fata de celalalt.
de Nicole Sperling

Kristen Stewart vine cu un cadou. Actrita - care este foarte frumoasa si desi are numai 20 de ani si face filme de aproximativ 10 ani - a facut pentru intervievatorul ei o placinta, pe care o duce intr-o tava de aluminiu. Stewart si colegii ei, Taylor Lautner, 18, si Robert Pattinson, 24, s-au strans sa vorbeasca despre Eclipse, ce are premiera pe 30 iunie si este cea de a treia parte a fenomenului de succes Twilight Saga. Filmul, evaluat cu PG-13 si regizat de David Slade, il gaseste pe Jake si haita lui de lupi unindu-si fortele cu Edward si clanul sau de vampiri pentru a o apara pe Bella impotriva unei noi armate de vampiri. In acest moment, cu toate acestea, nimeni nu vrea sa vorbeasca despre film, cel mai intunecat si captivant de pana acum. Vor doar sa incerce placinta cu fructe din gradina lui Kristen. "Nu e calda si nu are nici inghetata, iar acestea sunt lucrurile care er fi facut-o exceptionala. Dar va fi buna."

Cand Twilight a avut premiera acum un an si jumatate, Stewart nu ar fi facut placinta pentru un reporter. Atunci era o fata timida de 18 ani care se agita la fiecare silaba care ii iesea din gura si parea terifiata de publicitate. Astazi, Stewart si colegii ei arata cu siguranta mai multa incredere. Ultimele doua filme Twilight au avut castiguri de mai mult de un miliard de dolari in intreaga lume si le-a schimbat carierele. Stewart e pe cale de a incepe filmarile la o adaptare a lui "On the road " de Jack Kerouac, Lautner va lucra la thriller-ul "Abduction" regizat de John Singleton, iar Pattinson are rolul unui veterinar al unui circ in "Water for elephants". Actorii fac un trio foarte compact: sinceri, protectivi unul fata de celalalt, si foarte familiali. In persoana, ca si pe ecran, afectiunea reciproca a lui Pattinson si Lautner fata de Kristen Stewart este ceea ce ii leaga.

Cum credeti ca va fi cotat Eclipse fata de celelalte doua filme?
Taylor Lautner: Este cu siguranta favoritul meu.
Robert Pattinson: Nu imi place chiar atat de mult.[rade] Va imaginati ce ar fi fost daca credeam asta?
Kristen Stewart: Este intotdeauna greu pentru ca suntem atat de atasati de ele. Eu am o lista pe care bifez ca totul sa fie in regula. Dar stiu ca mi-am smuls mai putin par din cap cand m-am uitat la el.

Ca veni vorba de par, nu te mai joci atat de mult cu el in acest film.
Stewart: [rade] Nu, pentru ca nu este parul meu.
Lautner: Nu, era o peruca.
Stewart: O sa fiu foarte sincera acum: Da, in final am renuntat la acest tic.

Cred ca scenele emotionale din film au iesit foarte bine.
Stewart: Este prima data cand Bella ii face pe plac lui Jacob si vede ca sunt doua cai foarte dorite in fata ei si nu doar una. Este nevoie ca Bella sa il sarute pentru a-si da seama de asta.
Lautner: {Catre Pattinson} Te-ai apucat de ridicat greutati?
Stewart: De fapt, chiar s-a apucat.
Lautner: Serios, el doar a flexat mana, si bicepsul a iesit in evidenta

Asta s-a intamplat pentru a compensa faptul ca toata lumea vorbeste despre corpul lui Taylor atat de mult?
Pattinson: Este o incercare disperata. Sufar de dismorfia corpului (body dysmorphia). Sunt blocat la burta mea.

O scena pe care fanii abia asteapta sa o vada este cea din cort in timpul furtunii. Jacob o incalzeste pe Bella cu corpul sau pentru ca Edward este rece si nu o poate face el.
Lautner: Scena din cort este probabil favorita mea, pentru ca este pentru prima data cand Edward si Jacob sunt capabili sa creeze o conexiune si sa se inteleaga unul pe celalalt.

De cate cadre a fost nevoie pentru a filma acea scena?
Lautner: Doua zile initial pentru a o filma, si apoi inca o zii pentru refilmari.


De ce?
Pattinson: Regizorul a dorit sa fie mai erotica. Serios.
Stewart: Este adevarat. In carte exista o serioasa tensiune sexuala. In timp ce dorm, Jacob se uita la trupul meu vulnerabil, si el e gol in sacul de dormit pentru ca te incalzesti mai repede asa, iar Jacob si Edward se compenseaza unul pe altul.

Taylor, tu si Rob aveti niste confruntari serioase in acest film.
Lautner: Unele din acele scene au fost destul de grele pentru mine. Cred ca am stricat cateva cadre din fata casei si din cort. Doar ca, nu stiu, imi e greu sa ma uit la el...
Stewart: Ha! “I have such a hard time looking at him”!
Lautner: [rade] Nu am terminat. Eu si cu el eram foarte aproape unul de celalalt - eram practic la cativa centimetri departare - si tipam unul la celalalt.
Kristen: Si mai aveati putin si va sarutati...
Lautner: In unele momente asa se simtea.
Pattinson: De fiecare data cand aveam de facut o scena in care ne amenintam - in primul rand tu nu ai tricou pe tine, asa ca in scena cu cortul te-am apucat de piept. Si e foarte dificil sa pastrezi momentul. Si tot in scena cu cortul, nu pot sa trec peste faptul ca cuvantul thought (gand) seamana cu fart (basina).
Stewart: Cuvantul thought (gand) nu seamana cu fart (basina).
Pattinson: Ba da.
Stewart: Poate pentru ca esti englez.
Pattinson: Replica ce deschidea acea scena era “Can you at least keep your farts to yourself?” (Poti macar sa iti tii basinile pentru tine?) Nu am putut sa trec peste asta.

Taylor, ai muncit atat de mult ca sa obtii corpul acesta pentru New Moon. Poti sa mai renunti? Vom vedea vreodata o poza in care mananci o duzina de gogosi?
Lautner: Da, dati-mi niste placinta. O voi manca chiar acum.
Pattinson: Eu voi manca ambalajul.
Lautner: Trisez tot timpul. Trebuie sa fiu mai strict cand filmam si cand se apropie o sedinta foto, dar mananc si niste inghetata si niste tort.

Rob, care e secretul sa nu trebuiasca sa iti dai tricoul jos?
Pattinson: Sa nu mergi la sala. Tot spun la toata lumea de ce a trebuit sa imi dai camsa jos in acea scena, si toata lumea se gandea la motive pentru care nu ar fi trebuit. "Nu, nu cred - Edwartd este mult mai cast de atat."
Stewart: "El este modest. este foarte modest."
Pattinson: Iar eu as zice: "Nu serios - as vrea sa port o bliza mulata si sa imi iasa buricul afara. Si sa fiu si transpirat."

Ati vrea sa mai jucati intr-o franciza mare din nou?
Stewart: Va trebui sa imi placa asa.
Pattinson: E doar partea cu promovarea, care este cea mai grea. Cand iti vezi fata pe hartie igienica si alte chestii, atunci iti dai seama ca va trebui sa negociezi cu grija.

Ati devenit mai prioceputi cand vine vorba de cum este reprezentata persoana voastra?
Stewart: Pai, nu ai foarte mult control asupra perosanei tale. Credeti-ma, am experianta o gramada cand vine vorba de asta.

Interviurile au fost incarcate pentru voi. Ce va ajuta?
Pattinson: Sa stii ca de fapt nu conteaza.
Stewart: Si ca majoritatii nu ii pasa.
Pattinson: As face interviuri TV si as fi terifiat, sa stiu ca fiecare cuvant va fi judecat. Si poate ca sunt doar doi oameni pe internet care te judeca, restul poate sunt plictisiti. Iti dai seama ca cheia marketingului este sa iti arati fata peste tot. nu conteaza ceea ce spui.
Stewart: Fiecare film care este pe prima pagina pe MySpace va ajunge pe locul 1. Fiecare. Film. Pentru ca este acolo tot timpul. In fata lumii.

Va simtiti mai bine acum cand sunteti in luma reflectoarelor?
Stewart: Ma simt mai comfortabil, mai "eu", si ma simt mai putin goala. Ma simt ca si cand nimeni nu poate lua nimic de la mine. Inainte ma simteam de parca pieptul imi era desfacut si oamenii puteau veni sa examineze si sa ia ceea ce vor, si ma speriam imediat.

Ai primit foarte multe critici cand ai asemanat intruziunea paparazzi-lor cu un viol. Cometariul a luat proportii foarte repede, si tu ti-ai cerut scuze.
Strewart: Sunt foarte sensibila cand vine vorba de asa ceva. Este un subiect care inseamna foarte mult pentru mine. Am facut un film despre asta, si altul in care personajul meu avea un trecut in care a fost violat. Am vorbit u foarta multa lume despre asta. Am folosit un cuvant gresit. Ar fi trebuit sa spun "violat". Dar sunt tanara si emotiva. Asa merge treaba uneori. probabil ca nu ar trebui sa spun asta, dar simt ca oamenii sa-u agitat asa cand au vazut ca era vorba despre mine. Era ceve de genul," Super! hai s-o prindem!" Iar apoi oamenii sa exploateze cest lucru sub pretextul ca este cinstit din punct de vedere moral este dezgustator - si am fost foarte jenata i-au parte la acest lucru.

Ai vazut ce amploare a luat si te-ai gandit sa iti ceri scuze?
Stewart: Nu, eram in Korea cand lucrurile s-au inrautatit. Publicistul meu m-a sunat si a zis ca RAINN a emis acesta declaraie teribila.
Pattinson: Cine e Rain?
Stewart: stii tu, Rape, Abuse and Incest National Network. (Reteaua Nationala de Viol, Abuz si Incest).
Lautner: Credeam ca vorbesti despre Rain, vedetea Koreana, sau ceva. Eram ceva de genul, Ce au facut? La-u trimis pe Rain dupa tine? Asasinul Ninja?!
Pattinson: Nici una din aceste asociatii nu i-au adus critici lui Kristen fara sa fie chemate de catre media mai intai - care o faceau special pentru a primi vizite pe site-urile lor. Intregul sistem al jurnalistilor de pe internet este in mare parte despre ura. Toti acesti oameni merg in coantinuare si fac aceste lucruri pentru ca nu au nici un fel de responsabilitate fata de nimeni. Tot ce trebuie sa faca este faca rost de un titlu mare si lumea sa-l citeasca, pentru ca este usor. Si e bine sa faci parte din franciza Twilight pentru ca trebuie sa dai foarte multe interviuri si te poti apara. Asta este singura cale. Si sa fim mereu uniti. Sunt atat de multi tocilari in spatele computerelor, pe blogurile lor.
Stewart: Vezi, daca eu as fi zis asta? Crucificare. Tu poti sa spui mai multe decat mine. E o nebunie.
Pattinson: Nu e edevarat. Cand ai zis ceva [controversat]?
Stewart: Esti foarte bun, dar tu poti sa zici," M-am cacat pe fata Reginei," si lumea ar fi, "Oh, il iubesc! Il iubesc!"
Parttinson: Nu este deloc adevarat.

Kristen, tu sigur te simti ca sub microscop cel mai mult.
Stewart: Eu sunt fata, iar fanii nosrii sunt in mare parte fete. Si eu as fi la fel. As zice, "Tarfa aia habar nu are ce vorbeste."
Pattinson: Unul din lucrurile care ma enerveaza cel mai tare la site-urile despre celebritati este ca oricine devine faimos - oamenii sunt disperati sa dovedeasca ca [celebritatie] sunt la un nivel mai mic decat omul de rand. De ce sa distrugi orice speranta pentru altcineva? Cand am crescut ma uitam la filme ca "One Flew Over the Cuckoo’s Nest", si ma facea sa vreau sa fac lucruri. Si nu vrei sa crezi ca cineva pe care il admiri...
Stewart: ...este un tampit. Acum nu mai au rabdare sa te numeasca asa cand tu nu esti.
Pattinson: Si fiecare metoda prin care te poti promova pozitiv - stiu ca suna ridicol - dar este cel mai bun lucru pe care il poti face.

Taylor, cum te simti sa fii in ochii publicului? Pari destul de comfortabil.
Lautner: Am emotii, bineinteles.
Stewart: Are foarte mari emotii.
Lautner: Noi toti la un loc - nu e bine.
Stewart: Ma faci sa ma simt mai bine.
Lautner: Ma bucur.
Stewart: Sunt atat de socata ca tu ai emotii incat ale mele dispar imediat.
Lautner: Da, te mai gandesti la altele. Ca la Oscaruri.
Stewart: Aveam amandoi mari emotii.
Lautner: Stateam in spatele scenei si asteptam sa ies, si imi simteam pulsand venele de la gat. Eram ceva de genul. Whoa, trebuie sa mai slabesc haina putin.
Stewart: Practic, stai in fata...
Lautner: ...tuturor oamenilor pe care i-ai admirat intreaga viata...
Stewart: Toata viata. Iar ei se uita la tine usor nedumeriti zicand, "Ce cauti aici?"

Dar atunci cand ati fost la Oprah de curand? Circula o poveste cum ca ati vorbit cu Oprah in culise si a intrebat daca voi, Kristen si Rob, formati un cuplu. Si ca ati spus da. Chiar s-a intamplat?
Stewart: [catre Lautner] Ai vazut interactiunea mea cu Oprah din culise?
Lautner: Da. Am fost martor.
Stewart: Ea a venit la mine si m-a intrebat "Cum te simti?" eu am zis "Bine." Ea a zis, "Bine. Ai emotii?" eu am zis "Da, am dar sunt in regula." Ea a zis "Bine. O sa ne distram." Si apoi a plecat. Si cam atata am vorbit cu ea in culise.

Nu i-ati spus ca formati un cuplu?
Lautner: Nu s-a intamplat niciodata.
Stewart: A zis Oprah asa ceva? Nu cred. Bineinteles, cand mergem la Oprah, cineva trebuie sa zica "Facem rost de barfe!" Nu, imi pare rau, nu au facut. Nu le-am zis nimic. De ce m-as apuca sa ii zic lui Oprah asa ceva?

Rob si Kristen, amandoi ati lucrat si la alte filme. Faptul ca ati jucat in Twilight este o foarte buna carte de vizita.
Pattinson: Unul din cele mai bune lucruei este cat de repede poti incepe un film. Nu stiu cat va mai dura pana cand filmele Twilight se vor termina, pentru ca acum citesti scenariul si sa primesti aprobarea in trei luni. E o nebunie. Ca si cum ai avea propriul tau studio.
Stewart: Eu tot nu pot sa fac "K-11" pentru ca am rolul unui baiat. Daca as interpreta o fata draguta, ar fi fost gata pana acum. Pattinson: Cat de mare e bugetul? Il pot face eu. Lasa-ma sa il produc eu.
Stewart: Chiar te rog. Acesta este proiectul despre care vorbesc de foarte mult timp, si care nu l-am putut incepe. Mama mea si cu partenera ei au scris un scenariu numit "K-11" ce are loc intr-o inchisoare, iar eu ar trebui sa iterpretez un baiat. Dar oamenii nu vor sa o vada pe Bella facand asta, asa ca nu au vreut sa ne ofere banii.

Rob, Filmul tau "Remember Me" nu a aprut de mult timp. Crezi ca nu este corect cand oamneii spun, "Remember Me nu a fost un blockbuster, asa ca nu poate face altceva mai bun decat Edward Cullen?"
Stewart: Ca si cand "The Runaways a fost un esec imens", ceea ce chiar nu a fost.
Pattinson: "Remember Me" a fost filmul perfect de facut pentru acea scurta perioada de timp. Si chiar mi-a placut. Poate ca ar fi trebuit sa fie promovat diferit. Dar cred ca s-a descurcat foarte bine pentru un film cu buget redus.

Ai libertate in ceea ce priveste interpretarea altiu rol in afara de Edward?
Pattinson: Da. Si ma gandesc, Oh, trebuie sa imi fac treaba. Nu trebuie sa ma gandesc cum va arata afisul.

V-ati trezit gandindu-va cum va arata afisul pentru Twilight?
Pattinson: Da, tot timpul. Nimeni nu ma asculta. [rade] E dificil acum. La primul am avut mai multa inspiratie, dar acum e atat de mare incat nu ai cum sa te implici. Si daca vrei sa zici: Vreau sa controlez masinaria Twilight", esti concediat. Un alt lucru ar fi ca este prea mare responsabilitatea. De ce ai vrea asa ceva?

Taylor, si tu ai profitat de oportunitatile oferite de Twilight. Cum a fost aceasta calatorie pentru tine?
Lautner: Este uimitor, ai sansa sa fi mofturos si sa iti alegi ceea ce vrei sa faci, si asta este visul oricarui actor, sa poti sa...
Stewart:...alegi chestii.
Lautner: Da, iar acum imi aleg proiecte de care intr-adevar sunt pasionat.
Stewart: [dragastuos] You cute-ass motherfucker.

De ce sunteti entuziasmati?
Lautner: Trebuie sa spun "Abduction", pentru ca incep in 3 saptamani. Interpretez rolul unui paiat de liceu care isi gaseste fotografia pe un site cu persoane disparute si isi da seama ca intreaga lui viata a fost o minciuna.

Voi ce credeti de alegerile pe care le face Taylor in cariera sa?
Stewart: E o nebunie cat de ambitios este. Eu sunt atat de diferita de el. Eram in avion si a zis,"Ce crezi ca ar trebui sa fac in legatura cu asta?" Si era ingrijorat de marele sau film, si eu eram, "Prietene, eu nu fac filme de genul asta. Nu stiu."
Lautner: Nu mai conteaza. Este o persoana excelenta pentru un sfat. Probabil ca o enervez pentru ca mereu ii cer sfaturi.
Stewart: Taylor, as face orice pentru tine.
Pattinson: Ok, asta a sunat ca cel mai nesincer lucru.
Stewart: Vezi, tu chiar traiesti un moment real si lumea crede ca minti.

Veti incepe filmarile la Breaking Down curand. A-ti semnat cu aceasta franciza inainte ca Breaking Down sa fie scrisa. Cand ati citit cartea, v-ati gandit " Cum va fi oare transformata intr-un film?"
Stewart: Da, bineinteles. Cum va arata Renesmee? Va fi acest copil-dintisor ce alearga peste tot? Va fi ciudat.
Pattinson: [rade] "Copil-dintisor."
Stewart: Da, dar cred ca va fi grozav. Unul din obiectivele primare ale seriei este sa o aducem pe Bella intr-un punct in care este destul de matura sa ia o astfel de decizie, si trece prin multe. In cel de-al patrulea, ea va deveni sotie. Va deveni mama. va deveni adult si vampir. Sa o faci atat de devreme, trebuie sa fie credibil. Asa ca sunt foarte entuziasmata sa interpretez toate astea.

Unii oamnei cred ca Breaking Down este pro-viata si mormoni pentru ca Bella decide sa nasca copilul desi ii pune viata in pericol. V-a deranjat ceva cand ati citit cartea?
Stewart: Nu, pentru ca avea sens. Sa nu vrea sa renunte la copil este despre ea care se tine de ultimul lucru la care ar trebui sa renunte daca nu ar mai fi om. Imediat dupa ce ea face sex cu Edward pentru prima data, ea spune, "Oh , la naiba, as vrea sa fiu om pentru mai mult timp." Copilul este doar o versiune mai intensa a aceluiasi lucru.
Pattinson: Cred ca oamenii inventeaza toate aceste povesti despre mormoni pentru a putea publica articolele referitoare la Twilight in reviste respectabile, ca New York Times. Chiar si Stephenie [Meyer] a zis ca nu inseamna nimic din toate acestea. E bazat pe un vis.

Filmele braking down sunt ultimele din serie. cum va simtiti ca o concluzie fa fi trasa curand?
Stewart: In ceea ce priveste filmarile, sunt aproape gata. Vom fi gata cu ele in martie.
Lautner: Va fi atat de ciudat, ultima zi de filmare a ultimului film.
Stewart: Va fi foarte trist. A fost una din cele mai nebune experiente ca actor, sa fii capabil sa urmaresti un personaj atat de mult.
Lautner: Cred ca va fi foarte ciudat sa ne oprim.
Stewart: Se va simti ca si cand am incheiat un capitol.
Lautner: Un capitol foarte mare.
Stewart: Voi fi ceva de genul, " Dar stai, mai e scena asta ..."
Pattinson: [rade] "Stiu cum sa fac scena cortului acum! Am 30 de ani!"
sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room