marți, 25 mai 2010

Interviu cu Nikki Reed


O parte din interviul lui Nikki din revista "Saturday Night Magazine".
Ce ne poti spune despre "Eclipse"?
Este plin de actiune,dupa cum ati putut sa vedeti si in trailere.Vedeti o mica frantura din vietile noastre inainte de a fi vampiri si cum au fost acele calatorii pentru noi.Este mult mai intens vizual.
In "Eclipse" aflam mai multe despre povestea de viata a lui Rosalie.Cum este sa joci un personaj atat de frumos?
Mi-a deschis toate aceste intrebari despre ce e frumusetea.Am fost stresata mult timp din cauza asta.M-a facut mai constienta de incertitudinile mele.In final,trebuia sa fiu impacata cu ce e - ca toti oamenii sunt frumosi si ca suntem frumosi in diferite feluri.Nu exista o singura persoana pe planeta,nici Monica Bellucci,nici Adriana Lima,care sa fie universal frumoase.
Care a fost cea mai nebuneasca intalnire pe care ai avut cu fanii?
Nu e prea nebunesc la mine,dar cred ca sunt atenta in ce situatii ma pun.Nu prea ies mult si nici nu ma expun.Au existat momente la filmari cand grupuri de peste 50 de persoane asteptau mai mult de 10 ore in fata,si te simti ca o persoana nemeritata."Serios?Pe mine ma asteptati?Nu se poate.".Aproape ca imi doresc sa-i vad pe fani ca sa le pot spune "Vedeti,nu sunt speciala deloc."
Ce parere ai despre toata nebunia pentru Rob?
O inteleg.Rob este un tip fascinant,extraordinar si uimitor.Inteleg de ce toate fetele astea sunt innebunite dupa el.Este foarte inteligent,misterios,muzical si intelectual.O inteleg perfect.
Daca nu lucrezi,cum iti place sa-ti petreci o seara de sambata?
Imi place sa gatesc.Nu sunt cel mai bun bucatar din lume,dar ma face fericita si sunt buna la urmat retete.Calatoresc mult.Mi-am petrecut ultimii ani in Australia,Africa,Elvetia.In curand o sa merg in Brazilia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room