joi, 3 iunie 2010

Interviu cu Jodelle Ferland

Image and video hosting by TinyPic
1. Cand erai mica, care a fost primul tau proiect? Iti amintesti?
,,Nu sunt foarte sigura.Imi amintesc cate putin din diferite proiecte la care am participat cand eram mica, dar primul care imi vine in minte este Pedialyte commercial, la care am participat cand aveam aproximativ 3 ani. Am participat doar la o singura serie, “More Pedialyte, please!” si trebuia sa tina o ceasca mica in mana, cu un zambet mare pe fata. Imi amintesc pentru ca e distinct dintr-un anume motiv... Probabil m-am distrat pe platoul de filmare..."

2. Care a fost proiectul tau preferat de pana acum?
,,Asta e o intrebare buna. Cei ma multi oameni ar spune ca probabil voi raspunde Eclipse, dar, de fapt, nu sunt sigura daca asta as alege. Am facut un film , Celine, in urma cu cativa ani , iar eu am jucat-o pe micuta Celine Dion. A fost foarte distractiv si am petrecut mult timp la filmari.Nu a trebuit sa cant, dar cred ca asta e preferatul meu de pana acum."

3. Cum ai avut inspiratia sa devii actrita?
,,Ei bine, am inceput actoria de cand aveam aproximativ 2 ani, deci nu a fost chiar ,,inspiratie". Fratele si sora mea faceau actorie, si sincer, nu-mi amintesc cum, dar mi se parea interesanta. Mama mea m-a dus la o agentie si am inceput cu reclame... si acum, iata-ma azi."

4. Ce tip de personaj nu ai interpretat inca?
,,Hmm... Am facut deja multe chestii! Fata moarta, verificat. Vampir, verificat. Clona rea, verificat. Printesa/regina , verificat. Fata normala, verificat (desi asta nu e atat de distractiv). Nu am interpretat niciodata o fata nebuna. Ar putea fi distractiv sa incerc, nu?"

5. Cine a fost persoana ta referata cu , care ai lucrat?
,,Probabil Renee Zellweger . Am jucat cu ea in Case 39. Este una dintre cele mai frumoase femei pe care le-am intalnit vreodata. Cele mai multe scene din film pe care le-am avut, au fost cu ea. Este o persoana foarte generoasa. Noi chiar ne-am inteles bine, si as vrea sa mai lucrez din nou cu ea."

6. Cu toata agitatia creata de Eclipse, iti vor fi oferite si mai multe roluri in filme.
,,Nu cred ca e posibil sa joace cineva intr-un film atat de important ca Eclipse si sa nu se schimbe ceva in cariera lor. Vor exista cu siguranta mai multe usi deschise pentru mine. TWILIGHT este un nume(de film) foarte important de care toata lumea a auzit, si este cel mai bun lucru pentru a-mi imbunatati CV-ul. Nu ca nu am mai jucat in filem mari si inainte, dar Twilight Saga: Eclipse este chiar impresionant."


7. Cum a fost lucrul cu Kristen Stewart, Dakotta Fanning sau Robert Pattinson?
,,Uimitor! A fost foarte distractiv! Nu se stie niciodata daca celebritatile sunt chiar dragute, sau complet infumurate(dar cele mai mult dintre ele sunt dragute), astfel incat e linistitor sa stii ca faima nu li s-a urcat la cap. Prima intalnire a fost usor stresanta, dar odata ce am cunoscut pe toata lumea, a fost mult mai bine , si nici nu se cunostea ca sunt celebritati. Chiar m-a bucurat posibilitatea de a ma intalni si de a petrece mai mult timp cu echipa Eclipse. Am mai jucat cu Kristen si inainte, in The messengers , dar care a fost inainte de Twilight. Si atunci a fost grozav sa lucrez cu ea. Pacat ca nu apar si in Breaking Dawn. Dar nu ma plang. Faptul ca am ajuns in Eclipse e uimitor.

8. Ai citit cartile Twilight inainte de Eclipse?
JodelleFerland-1.jpg Jodelle Ferland image by ztyred,,Tocmai terminam cartea Zori de zi cand m-au chemat la auditii pentru rolul lui Bree. Mi-a placut mult seria. E absolut fantastica. Sunt un adevarat soarece de biblioteca si daca am inceput o carte, nu o mai pot lasa din mana. Mai ales o carte buna. Deci nu dormeam prea mult cand citeam seria Amurg. Pot sa citesc si pana la 5 dimineata daca imi place intradevar o carte. Probabil ca as sta si mai tarziu, daca nu mi-ar fi teama sa nu adorm al micul dejun.
9. Ce proiecte mai ai planificate?
,,Anul asta sunt foarte ocupata. Voi face destul de multe calatorii pentru promovarea Eclipse. Practic, tot anul. Intre timp, joc in filmul ,,Mighty fine" cu Chazz Palminteri , precum si un scurt film numit ,,Monster" si un serial TV numit ,,Ice quake".

10. Daca nu ai fi actrita, ce meserie ai vrea sa ai?
,,Nu stiu exact. Ceva in divertisment sau arta. Deoarece sunt deja in industria divertismentului, cred ca as fi artista. Imi plac pictura, desenul si orice altceva care imi implica creativitatea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room