joi, 22 iulie 2010

Robert-„Kristen este o persoană bună, dar spune ce are pe suflet."

Actriţa de 20 de ani nu se teme să spună ce gândeşte, ceea ce duce adesea la situaţii incomode, iar iubitul ei, Robert Pattinson, recunoaşte că nu are curajul de a acţiona la fel, anunţă celebritywonder.com.
„Kristen este o persoană bună, dar spune ce are pe suflet. Acest obicei este puţin inconfortabil. După ce filmăm o scenă se uită uneori la regizor şi îi spune: Să mai tragem o dublă”, explică starul de 24 de ani. „Dacă eu aş face asta probabil că m-ar ucide! Mi-ar spune să tac, pentru că scena este perfectă”, a adăugat el.
Din moment ce meseria de actor implică numeroase călătorii, Robert Pattinson se plânge că nu are un loc pe care să-l numească acasă: „Viaţa mea este cuprinsă în trei valize. Tot ce am este acolo”. Pentru a se acomoda cu acest stil de viaţă, Robert are grijă ca mâncarea să-i fie trimisă oriunde s-ar afla, el fiind destul de neîndemânatic în bucătărie.
„În Los Angeles am început să folosesc un serviciu de catering care livra mâncare proaspătă şi sănătoasă. N-am avut în viaţa mea un stil de viaţă mai echilibrat decât acum”, a mai spus actorul din „Saga Amurg”.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room