joi, 22 iulie 2010

Robert Pattinson: 'Kristen Stewart ma facea sa rad la unele scene din film'

Robert Pattinson, in varsta de 24 de ani, nu se putea opri din ras in timp ce filma o scena traumatizanta pentru noul film "Eclipsa" pe motivul ca partenera sa atat in film, cat si in viata de zi cu zi, Kristen Stewart, in varsta de 20 de ani, continua sa-l faca sa rada.
La acel moment, chipesul actor britanic se confrunta in film cu rivalul sau in dragoste, si anume Taylor Lautner intr-un cort. "A fost intr-adevar atat de infricosator", a marturisit Robert.

"Nu stiu de ce – cred ca a avut de a face cu claustrofobia sau cu altceva pentru ca, de fapt, scena se filma intr-un cort ".
"Tot imi uitam replicile si eram atat de nervos. Imi venea sa plesnesc pe toti care se aflau in jurul meu".
"Kristen trebuia sa adoarma pe podea. Stia ca eram atat de speriat si dintr-o data si-a deschis ochii si a inceput sa ma fixeze cu privirea si incerca sa ma faca sa rad. Ceea ce a si reusit ".

"Imi venea sa o strang de gat in primele doua secunde! Dar apoi nu m-am mai putut opri din ras. Este cea mai serioasa scena din tot filmul, dar eu pur si simplu nu ma puteam opri din ras".
Actorul a relatat ca scena cu cortul a trebuit sa fie reluata de trei ori pentru ca nu putea nicicum sa se adune.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room