sâmbătă, 27 martie 2010

Emilie de Ravin:"Robert nu-si da seama cat de talentat este."

Image and video hosting by TinyPic

Emilie de Ravin a stat de vorba cu cei de la revista UK despre cum e sa joci alaturi de unul din cei mai in voga actori ai momentului.
Despre cum a fost sa il sarute pe Robert si despre cum s-a descurcat cu miile de fane RPatz,in timpul filmarilor pentru Remember me.

Spune-ne despre cei mai buni barbati alaturi de care ai lucrat-inclusiv Johnny Depp si Robert Pattinson.
Johnny Depp este unul din actorii mei preferati.Cand ne-am cunoscut in"Inamici Publici"a fost extraordinar de dragut.Si baietii din Lost sunt la fel,iar Robert Pattinson e grozav.E nebuneste de talentat,dar cred ca nici macar nu stie asta.

Ai fost intrigata sa lucrezi cu el dupa toata publicitatea Twilight?
Nu prea am stiut cine era.Nu prea citesc tabloide si nici nu urmaresc sa vad cine se duce la supermarket si ce cumpara.

Totusi nu cred ca ai scapat de fenomenul Twilight.
Fanii sunt grozavi.Dar sa filmez cu Rob in New York a fost o nebunie.Erau fete care se cataru pe el,lucru care ne ingreuna munca.El mai trecuse prin asta si inainte,dar pentru mine a fost ceva nou.Pentru ca majoritatea fetelor erau adolescente.Imi spuneam:"Oh Doamne,ma urasc toate!".Treci pe langa ele si le auzeam"Cine e fata care e langa tipul pe care am venit sa il vedem?",dar apoi ma vedeau zambind si spuneau ca de fapt sunt draguta.

L-ai si sarutat pe Rob...
Ala a fost un lucru spontan,despre care istetele de tabloide au scris ca de fapt eu si Rob ne faceam de cap pe plaja.Dar de fapt noi filmam.

Si acum trebuie sa ne spui ca saruta bine,nu?
(rade)E in contract,da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room