luni, 29 martie 2010

Robert Pattinson in revista "Time Out"

Image and video hosting by TinyPic

Tanarul actor adulat de mii de fane dovedeste ca exista viata dupa ‘Twilight’. El a acordat un interviu pentru revista "Time Out" in care vorbeste despre filmul sau ‘Remember Me’.


Cum se integreaza "Remember Me" in nebunia fenomenului "Twilight"?
"Am citit sute de scenarii dupa primul film Twilight si acesta a fost unul dintre, poate, doua [scenarii] care mi-au placut. Nu am lucrat deloc un an dupa Twilight. Ce am facut? Nimic! [rade] A fost foarte misto. Inca eram obisnuit cu statul aiurea majoritatea timpului de pe vremea cand eram in Anglia. Si acum ca am lucrat foarte mult, nu-mi pot imagina sa stau o luna fara sa fac ceva. Asa ca acum merg din slujba in slujba. Lucru care este periculos pentru ca ai un film de lansat odata la trei luni. Este supra-saturare. Trebuie sa te chinui sa creezi ceva putin misterios.


Misterios? Asta simti ca ai nevoie? Sau ca isi doresc oamenii?
"Vad oameni care apar tot timpul in ziare si in reviste. Daca se scrie despre ei saptamanal, sunt mult mai putin interesat de filmele lor. Deci, da, sunt intotdeauna putin mai precaut."


Ai sentimentul ca trebuie sa dovedesti ceva avand in vedere ca filmele Twilight au fost atat de acceptate?
"Cred ca oamenii sunt foarte duri in privinta oricarui lucru care devine faimos. Este foarte ciudat. Ma uitam la un articol despre filmul Little Ashes. Sa fi fost de vina tema gay? Sau, ah, faptul ca a fost lansat numai in 16 cinematografe?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room