joi, 8 aprilie 2010

Christian Serratos pentru Paper Mag

Image and video hosting by TinyPic

Cum a fost la castingul pentru rolul tau din Twilight?
Chiar nu aveam nicio idee despre ce avea sa urmeze. Doar am luat cartea, am citit-o, apoi m-am intragostit de ea. Am tratat castingul ca pe oricare altul. Initial m-am dus pentru rolul Jessicai, i-am inteles personajul si am crezut ca pot sa o interpretez, dar stiam ca pana la urma aveam sa joc ceva asemanator Angelei. Asa ca in ultima clipa, stateam in hol, m-am decis sa imi pun ochelarii si sa imi prind parul in coada. Apoi mi-au spus ca am primit rolul Angelei.

Sunt proiecte la care lucrezi in prezent?
Deocamdata am ramas la Eclipse, pe care l-am si terminat, si care va fi lansat pe 30 iunie.

Esti mereu foare simplu imbracata in film. Iti place asta?
Cand m-am dus prima oara pe platou, Catherine Hardwicke a spus ca imi vor da haine simple ca sa o joc pe Angela. M-am bucurat cand am auzit pentru ca mi se oferise sansa sa joc un personaj diferit, sa devin o persoana noua. Sa nu fiu eu, sau sa nu arat ca mine este o adevarata provocare, dar imi place mult.

Care ar fi rolul ideal pentru tine?
O femeie cu capul pe umeri, dura. Poate cu cateva scene de lupta.

Cum a fost modelingul pentru PETA?
A fost o experienta minunata. Sunt norocoasa ca am sansa sa ajut oamenii sa inteleaga ca si ei pot ajuta animalele si alte probleme ale mediului.

Ce sfaturi “eco” ai?
Sa stingem luminile cand nu le folosim. Si sa ne amintim ca nu ar putea sa ne afecteze facturile prea mult, dar ne poate afecta lumea in care traim.
Dar despre secretele tale de frumusete?
Nu am un ritual anume. Imi place sa incerc lucruri noi. E un sapun CORE, care imi place mult.

Care sunt obiectele tale cele mai de pret?

Geanta mea Stella McCartney, ochelarii Tiffany si un inel vechi de la strabunica mea, de asemenea si o fotografie cu strabunica si mama ei.
Ce nu stie nimeni despre tine?
Ca fac multe cursuri de auto-aparare, iar din antrenamentele mele de lupta, imi place cel mai mult Hapkido.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room