joi, 8 aprilie 2010

Melissa Rosenberg despre Breaking Dawn

Image and video hosting by TinyPic

MSN a avut ocazia sa vorbeasca cu Melissa Rosenburg in timpul lansarii DVD-ului New Moon din Seattle.

Despre Breaking Dawn:

Eclipse va fi lansat pe 30 iunie. Ghidandu-ne dupa asta, sunt sigur ca ai primit o gramada de intrebari legate de Breaking Dawn. Se vorbeste mult despre alegerea unui regizor. Tu ce crezi despre asta?

MR: Stii, ei vor lua pe cineva care chiar merita si are potential, pentru ca fie vor fi 2 filme, ori unul foarte lung. Asa ca se iau in calcul si investirea timpului si concentrarii. E vorba si despre program si buget, nu numai de profesionalism, iar acea persoana trebuie sa stie sa lucreze cu efectele speciale si actorii. Trebuie sa fie cineva special pentru a face acest lucru.
ON BREAKING DAWN:

Tu vrei sa fie 2 sau 1 film?

MR: Personal, mi-ar placea la nebunie sa fie 2 filme. E prea mult de spus pentru unul singur. Deciziile se vor lua, bineinteles, dar e prea multa poveste pentru o singura parte, dupa parerea mea.

Ai vorbit cu Stepehnie Meyer despre asta?

MR: Da, a fost o incurcatura totala. Am vorbit mult, ne-am pus de acord cu elementele povestilor. Dar o sa ii dam de cap.

Cand scrii dialogul personajelor, ii auzi pe Rob, Kristen sau Taylor rostind replicile in timp ce scrii?

MR: E ciudat ca intrebati, pentru ca am trecut prin asta deja. Initial, scriu ce aud citind cartea. Bineinteles ca replicile sufera multe modificari, dar dupa aceea incerc sa mi-i imaginez pe actori spunandu-le, si stiu ca sunt aproape. Nu scriu niciodata doar de dragul de a scrie. Ma gandesc mult, ajung pana la 30 de ciorne. Si cand intr-adevar “aud” ca se potriveste, stiu ca am reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chat

Create a Meebo Chat Room